Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.
Szanowni Państwo, w związku z obowiązywaniem przepisów RODO informujemy, iż jako podmiot przetwarzający dane osobowe realizujemy swoje obowiązki zgodnie z nowymi standardami. Prosimy o zapoznanie się.

Penrite Enviro+ 5w20 5L Zobacz większe

Penrite Enviro+ 5w20 5L


Producent: Penrite

Lepkość: 5W20

Przeznaczenie: Olej silnikowy

Pojemność: 5L

Dostępność: brak

Enviro+ 5W20 to bardzo zaawansowany, paliwooszczędny, nowoczesny olej silnikowy o niskiej lepkości wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszej technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Jest odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i diesla małej mocy z filtrem DPF (filtr cząstek stałych), które wymagają specyfikacji ACEA C2.

Więcej szczegółów

288,00 zł z VAT

Dodaj do listy życzeń

Zapytaj o produkt

Producent Penrite
Lepkość 5W20
Przeznaczenie Olej silnikowy
Pojemność 5L

Enviro+ 5W20 jest przeznaczony do stosowania w nowoczesnych silnikach 4-, 6- i 8+-cylindrowych, z wieloma wałkami rozrządu, wielozaworowych, w tym VVT, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych.

Enviro+  5W-20  jest  odpowiedni  do  pojazdów,  które  wymagają  olejów  niskiej  lepkości  klasy  5W20  lub  0W20 zapewniających oszczędność paliwa zgodnie z zaleceniami producenta. Może być używany w pojazdach marki Chrysler,  Jeep, Dodge, Ford (FPV), Jaguar, Land Rover, Range Rover, Subaru, Honda i wielu innych, w których wymagany jest olej silnikowy o niskiej lepkości.

Enviro+ 5W-20 nie powinien być używany, gdy producent zaleca oleje o większej lepkości.

Enviro+ 5W-20 jest odpowiedni tam, gdzie wymagane są specyfikacje ACEA A5/B5 i/lub ILSAC GF-5.

Napisz opinię

Penrite Enviro+ 5w20 5L

Penrite Enviro+ 5w20 5L

Enviro+ 5W20 to bardzo zaawansowany, paliwooszczędny, nowoczesny olej silnikowy o niskiej lepkości wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszej technologii mid SAPS (średnia zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki). Jest odpowiedni do stosowania w silnikach benzynowych i diesla małej mocy z filtrem DPF (filtr cząstek stałych), które wymagają specyfikacji ACEA C2.