Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Producent: Ravenol
Lepkość: 5W30
Przeznaczenie: Olej silnikowy
Pojemność: 1L
Dostępność:
1 sztuka
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych.
76,00 zł z VAT
z VAT
Uwaga: ostatnie przedmioty na stanie!
Producent | Ravenol |
Lepkość | 5W30 |
Przeznaczenie | Olej silnikowy |
Pojemność | 1L |
RAVENOL DXG SAE 5W30 to oparty na PAO (polialfaolefiny) w pełni syntetyczny, lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną. Zapewnia bezpieczny klin smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika. Chroni przed korozją i stratami oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Dzięki swojej formulacji minimalizuje prawdopodobieństwo wystąpienia przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI).
Stosowany jako lekkobieżny olej klasy premium w nowoczesnych silnikach benzynowych. Zatwierdzony przez Opel/General Motors jako spełniający najnowszą normę GM dexos1 w każdych warunkach eksploatacji. Może być również stosowany do podanych specyfikacji Ford, Chrysler i Honda.
Właściwości:
- nowa formuła posiadająca aprobatę GM dexos1 Gen 2
- specjalna formuła dodatku molibdenu i wolframu do wygładzania współpracujących powierzchni silnika
- zapobiega wystąpieniu przedwczesnego zapłonu paliwa (LSPI)
- oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
- brak osadów związanych z olejem w komorach spalania, w strefie pierścienia tłokowego i na zaworach
- najnowszej technologii Low SAPS = niski popiół siarczanowany, fosfor i siarka
- bardzo stabilne zachowanie lepkości i doskonała stabilność na ścinanie i doskonała odporność na ścinanie
- bardzo dobre właściwości podczas rozruchu zimnego silnika
- bezpieczny film smarny nawet przy wysokich temperaturach
- bardzo dobre cechy myjące i dyspersyjne oraz ochrona przed spienianiem
- wyjątkowa ochrona przez zużywaniem się silnika i korozją
- wydłużona żywotność dzięki wysokiej stabilności oksydacyjnej
- może być stosowany w silnikach samochodów wyposażonych w katalizator
Klasa jakości:
API SP (RC), ILSAC GF-6A
Aprobaty:
GM dexos1™ Gen 2, API SP (RC), ILSAC GF-6A
Specyfikacje:
Chrysler MS-6395
MS-13340
Fiat 9.55535-CR1
Ford WSS-M2C946-A/-B1
Honda/Acura HTO-06