Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.
Szanowni Państwo, w związku z obowiązywaniem przepisów RODO informujemy, iż jako podmiot przetwarzający dane osobowe realizujemy swoje obowiązki zgodnie z nowymi standardami. Prosimy o zapoznanie się.

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5L Zobacz większe

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5L


Producent: Liqui Moly

Lepkość: 5W40

Przeznaczenie: Olej silnikowy

Pojemność: 5L

Dostępność: brak

Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.

Więcej szczegółów

189,00 zł z VAT

Dodaj do listy życzeń

Zapytaj o produkt

Producent Liqui Moly
Lepkość 5W40
Przeznaczenie Olej silnikowy
Pojemność 5L

Nowoczesny olej silnikowy typu lekki bieg do całorocznego zastosowania. Kombinacja niekonwencjonalnej bazy olejowej opartej na technologii syntetycznej w połączeniu z najnowocześniejszymi dodatkami gwarantuje olej silnikowy, który znakomicie chroni przed zużyciem współpracujące części. 
Zapewni mniejsze zużycie paliwa i oleju oraz szybkie dotarcie oleju do wszystkich części podczas zimnego startu. Zgodnie z zaleceniem producenta samochodu interwał wymiany tego oleju do 30.000km. Olej Top Tec 4100 jest również doskonałym olejem dla silników zasilanych gazem CNG/LPG.

Specyfikacje:

ACEA C3

API SN

API CF

BMW Longlife-04

Ford WSS-M2C 917-A

MB-Freigabe 229.31

Porsche A40

VW 502 00

VW 505 00

VW 505 01

Liqui Moly rekomenduje ten produkt do samochodów które wymagają oleju ze specyfikacją:

ACEA A3

ACEA B4

Fiat 9.55535-H2

Fiat 9.55535-M2

Fiat 9.55535-S2

Renault RN 0700

Renault RN 0710

Kod produktu: 9511

Napisz opinię

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5L

LIQUI MOLY Top Tec 4100 5W40 5L

Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.