Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Katalog
Przeznaczony do samochodów eksploatowanych w temperaturach sięgających nawet -40st.C
Przeznaczony do samochodów eksploatowanych w temperaturach sięgających nawet -40st.C
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych, także zasilanych LPG oraz małych silników wysokoprężnych.
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych, także zasilanych LPG oraz małych silników wysokoprężnych.
Wielosezonowy energooszczędny olej do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych oraz Diesla.
Wielosezonowy energooszczędny olej do stosowania w nowoczesnych silnikach benzynowych oraz Diesla.