Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Katalog
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.
Optymalny do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla również z turbodoładowaniem. Szczególnie nadaje się do pojazdów spełniających normę EURO IV czyli pojazdów wyposażonych w filtr cząstek stałych (DPF/FAP) , układ wtryskowy Common Rail oraz w pompowtryskiwacze.
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych, benzynowych i zasilanych gazem LPG.
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników wysokoprężnych, benzynowych i zasilanych gazem LPG.
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych, także zasilanych LPG oraz małych silników wysokoprężnych.
Ultranowoczesny, w pełni syntetyczny olej do silników benzynowych, także zasilanych LPG oraz małych silników wysokoprężnych.
To syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
To syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.
To syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych w autach osobowych i dostawczych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa.